reklama

Prečo ľudia pália mosty

V živote každého človeka nastane chvíľa, kedy ho prestáva baviť práca, hobby, manželka, rodičia alebo čokoľvek iné. Vyplýva to z prirodzenej potreby zmeny v živote človeka, pretože stereotyp ubíja. Ja som po 10 rokoch strávených vo svete divadla sa rozhodol, že prišla tá pravá chvíľa, kedy treba urobiť stop možno na určitý čas, možno navždy. Divadlo ma dokázalo baviť do tej doby, kým som videl, že to má zmysel tak pre mňa ako aj pre ľudí v divadle. Odkedy sa zmenili ľudia s inými hodnotami pre toto hobby, stratil som akúkoľvek chuť vôbec v tom pokračovať. Určite to nevnímam ako niečo zlé. Niekedy si človek potrebuje vytýčiť svoj nový smer, aby sa pohol dopredu. Divadlo určite nebolo o stagnovaní na jednom mieste. Malo to svoj prirodzený vývoj, radosti, ale aj starosti, ktoré boli vďaka ľuďom v divadle príjemnými starosťami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Momentálne balím kufre a to doslovne a sťahujem divadlo ku mne domov (aspoň to, čo sa ešte niekedy môže zísť. Zvyšok ponúknem okoloidúcim, ktorí si možno niečo okolo kontajnera vyberú.) Momentálne cítim, že je to to najrozumnejšie riešenie a robím to z presvedčenia.

Určite tam niečo zanechám pre budúce divadlo, ktoré sa tam určite objaví v budúcnosti, keď bude na to vhodný čas a ľudia, ktorí to budú chcieť úprimne robiť. Rád sa prídem pozrieť na ich divadelné snaženie a určite budem im fandiť. Amatérske divadlo nie je o dokonalosti priblíženia sa profesionálnemu divadlu, je to o obyčajnej ľudskej úprimnosti, fantázii, stotožnenia svojej osobnosti v postave.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto ma doma držalo 10 rokov. Láska k divadlu a ľuďom okolo neho. Dnes som rozhodnutý zdvihnúť kotvy a odplávať do neznáma, spoznávať svet, zlepšovať sa v cudzích jazykoch, skrátka niečo úplne iné ako doteraz. Samozrejme neprestanem písať. Ibaže by som sa chcel začať venovať zase nejakému inému hobby, kde by mi nezostal čas na písanie.

Tento článok venujem z vďačnosti všetkým mojim bývalým kolegom v divadle.

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu