reklama

Sviatky pokoja, mieru, lásky a hlavne nudy

Keby som nepatril k tej hrstke tých šťastejších tak to necham tak. Vianoce boli pre mňa vždy určité veľmi paradoxné. Tri dni pred štedrým dňom sme sa išli pretrhnúť od roboty a potom prídu tri dni, kedy nič človek nerobí iba požiera všetko čo navaril, napiekol alebo pripravil a poloha ležmo pred televízorom so zapnutým ovládačom. Nedokáže to premôcť ani internet. Bolia z neho oči a tiež po chvíli Vás začne nudiť. Takto sa cítim na každé Vianoce. Každý deň Vám niekto ponúkne pôjdeme tam, pôjdeme hentam. A nakoniec človek aj tak skončí tam kde furt - píšeme blogy aby čas rýchlejšie ušiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pri človeku, ktorý je aktívny je pojem 1 €, kamarát, ktorý slubuje a väčšina z toho nie je založená na realite, lebo budúcnosť sa vždy ukáže dosť nafigu a na tú chvíľu uveríme všetkému. Tak aj o tom sú vianoce.

Nechcem byť zlý, asi nedokážem správne vyhodnocovať situácie v živote. Možno ma to nikto nikdy nenaučil. Možno som dobrý a naivný, že verím ľuďom. Možno tí všetci majú pravdu a mne to nedochádza. Som z toho všetkého strašne smutný.

Ježiško, ak existuješ tak prosím ťa zruš takéto vianoce. Za pochopenie dakujem.

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu