reklama

Fotografie obrázkov z výstavy

Skúšal som skúšal a nevyšlo mi to nahodiť obrázky na blog, tak som hľadal alternatívne riešenie, ktoré vždy a všade existuje, len my ľudia sme pohodlní rozmýšľať o tom. Keďže som z generácie prvých ponovembrových školákov, tak som ani pred 19 rokmi netušil, ako sa všetko bude meniť, zjednodušovať, niekedy aj komplikovať aby nebola nuda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keďže som technický PC antitalent roka 2013, tak som to vyriešil nasledovne:

Na fotky.sme.sk som umiestnil fotografie a išlo to bezproblémovo. Tu sa pokúšam dávať nejaké fotky ale nechápem čo je to URL, a ďalšie vymoženosti PC komunikácie. Nick mám: Maker of Spirit.

Verím, že budete mať rovnako krásny zážitok ako ja a možno Vás to nadchne, že sa stanete obdivovateľom súčasného insitného umenia. A možno Vám to nič nepovie. A možno zažijete deja vú.

Je ťažké dobehnúť dobu, ktorá ide čoraz rýchlejšie dopredu. To som si uvedomil, keď som si v aute na rádiu pozeral filmy. Niekedy bolo treba ísť do kina, kúpiť si lístok, nájsť číslo svojej sedačky a dnes v pohodlí auta sledujeme filmy, ktoré budú uvádzané niekedy o pol roka. Včera som videl také malé čudo vyzeralo to ako ďalekohľad s jedným objektívom a potom som pochopil, že je to mini dataprojektor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To je asi tak všetko. Ešte link na galériu http://fotky.sme.sk/album/11101/vernisaz-rasta-frica

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu