reklama

Najťažšie sú odchody mladých ľudí...

Dnes som mal celkovo rozlietaný deň. Vo finále som bol už tak vyčerpaný, že som už nevedel čo mám urobiť, aby som nebol taký utrápený zo všetkého toho, čo som v tento deň zažil. Ráno začalo pílením sliviek, ktoré nám clonili pred domom. To bolo ešte celkom v poriadku. Na to mi zavolala moja kamarátka, že cez víkend mal jej veľmi dobrý kamarát nehodu a je celý dochrámaný v Martinskej nemocnici. To som ešte nevedel, čo ma čaká, keď som ju prišiel trošku povzbudiť a dať jej kúsok svojej pozitívnej energie. Ako som prišiel dozvedel som sa asi najstrašnejšiu správu, akú človek nečaká...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dozvedel som sa, že kamarát išiel pred mesiacom na bicykli po cyklistickom chodníku a spadol tak nešťastne, že bol mesiac v kóme. Postupne mu odumierali bunky v tele a mohli sme čakať to najhoršie. A to sa práve stalo. Nemôžem povedať, žeby sme boli veľmi dobrými kamarátmi. Občas sme prehodili zopár slov a keď sme sa videli na ulici, tak sme sa nikdy nezabudli pozdraviť jeden druhého.

Chlapec skončil vysokú pred rokom a našiel si zamestnanie, ktoré ho napĺňalo. Síce žiadne zamestnanie nie je ideálne, ale človek to dokáže vyvážiť tým dobrým, čo sa mu v zamestnaní prihodí. Mal iba 24 rokov. Aj keď sme sa veľmi dobre nepoznali určite zájdem do obľúbeného kvetinárstva a vyberiem mu nejaké kvety, ktoré ho určite potešia. Všetci raz musíme zomrieť, ale tento rok je to už štvrtý pohreb ľudí, ktorých som mal rád. Niektorí odišli skôr - iní neskôr. Ale Matúš odišiel priskoro.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes sa za teba pomodlím, aby si mal ľahký odpočinok a dostal sa do neba.

Návštevník Tatranskej galérie Marek Duda

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu