Zápisnik zo včera

Autor: Marek Duda | 19.8.2014 o 20:10 | Karma článku: 1,05 | Prečítané:  197x

Zajtra ma čaká prezentácia, ktorú som doteraz nikdy neabsolvoval. Nie žeby som mal nejaký strach z nej, ale nevedel som si predstaviť, čo sa dá ľuďom vysvetliť za 6 minút a 40 sekúnd. S mojou myšlienkovou výbavou je to asi ako povedať dobrý deň a pekne sa ukloniť a odkráčať do zákulisia za zvuku potlesku na záver. Fakt si neviem rady, čo tam ja poviem. Keď som uvažoval aká téma by bola vhodná pre ľudí, prišiel som na to, že je veľmi dôležité, aby si z toho ľudia aj niečo odniesli. Téma je v podstate voľná, ale mali by sme sa pridŕžať tomu, čo robím vo svojom voľnom čase. Čiže niečo o ekologii a hračkách. O pracovnom postavení ľudí s handicapom a ich vnímanie v očiach tých zdravších. Alebo môžem rozprávať o svojom desaťročnom divadelnom pôsobení a kultúrnych akciách, opiášoch a vylihovaní v nedeľu na zemi terasy v reštaurácii Teatro v Humennom. Je o čom.

Včera som si myslel, že dám ľuďom zopár rád do podnikania (ak budú mať záujem). Potom to sklzlo do témy marketing 3.0, čo je moja obľúbená téma, nakoľko je to niečo čo vyzerá novo, ale je to asi tak ako s módou, ktorá sa stále vracia. Rozmýšľal som o tom, čo tých ľudí tam bude zaujímať. Ak by som urobil prednášku o tom, že za 6 minút a 40 sekúnd Vás všetkých naučím ako zbohatnúť, tak na to si netrúfam. Môžem iba zdieľať svoje skúsenosti z praktického života, ktorý sám žijem.

Prišiel som iba na to, že ak chceme dostať zákazníka k tomu, aby začal rozmýšľať ekologicky musíme s ním prejsť narýchlo jeho život. Možno sa Vám to bude zdať trošku scestné, ale nie je to nič čo by bolo nenormálne. Marketing, manažment, vedenie ľudí, personalistika, a ďalšie príbuzné odbory vychádzajú z podstaty človeka. Najdokonalejší fungujúci projektový manažment je naše telo. Niekedy je to vynikajúce, inokedy zlyhávajúce. A hlavne ide o to, že funguje. 

Brand marketing musíme vnímať ako život človeka a jeho potreby:

- ako dieťa potrebuje vysvetľovať novinky donekonečna, kým ich samo nepríjme za vlastné

- ako žiak, ktorý sa učí čo, prečo a ako

- ako študent, ktorý samostatne rozmýšľa a dokáže si veci zdôvodniť

- ako rodič, ktorý musí rozmýšľať ako efektívne fungovať a nakladať s financiami

- ako starý rodič, ktorý si cení najviac kvalitné veci, lebo bol celý život obklopený nielen kvalitou ale aj nekvalitným tovarom a preto jeho vnímanie je najhodnotnejšie. 

Takto by asi vyzeralo mojich 6 minút a 40 sekúnd, alebo zajtra ráno vstanem a napíšem si do poznámkového bloku niečo úplne iné. Fakt neviem. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Populisti získajú, euro môže skončiť. O čom rozhodli Taliani

V Rakúsku populizmus prehral, v Taliansku mu môže rezignácia premiéra pomôcť. Neúspešné referendum vystrašilo trhy.

KOMENTÁRE

Renzi dal sám sebe mat. Dostala ho aj Európa?

Taliansky výsledok je politicky nepomerne ďalekonosnejší než rakúsky.

BLOG MIROSLAVA BEBLAVÉHO

Beblavý: Porušil Lajčák pri Evke zákon? Takmer s istotou

Dôležité je, či bol porušený verejný záujem.


Už ste čítali?