reklama

Výroky na úrovni "televíznych novín" - zabite ma pre môj názor

Ľudia mám Vás rád, ale keď začínate memorovať to, čo ste počuli vo večerných správach, tak Vám prestávam rozumieť. Začínam mať pocit, že z mojich kamarátov, o ktorých som si naivne myslel, že keď pôjdeme niekedy von spolu, tak si veľmi dobre pokecáme o živote, umení, kultúre, dobrom filme, hudobných kapelách a tu zrazu som si ani neviem prečo začal všímať určité statusy určitých ľudí. Najprv som sa snažil ich odignorovať. Ale keďže mi to nedalo, tak som sa začal viac a viac zapájať do týchto diskusií.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A to som asi nemal robiť. Mal som radšej urobiť niečo doma alebo na záhrade, kde by to bolo asi podľa mňa užitočnejšie. Niekedy sa ťažko vyvracajú ľuďom argumenty, keď moje myslenie a myslenie autora sú diametrálne odlišné.

Aby sme neprestali mať radi ľudí, ktorí vidia "smietku v očiach priateľa a nevidia brvno vo svojom oku" mali by sme si na takéto debaty zvoliť určitú taktiku, aby sme "nespálili to krásne v nás a medzi nami". Musíme si uvedomiť, že na každého človeka existujú pozitívne a negatívne názory. Niekedy je to o tom, že človek nemusí byť ani zlý, stačí keď urobí zlé rozhodnutie, zlý krok a už má negatívne renomé v spoločnosti svojich priateľov a nepriateľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V takýchto rozhovoroch by sme sa mali veľa pýtať a menej reagovať na pohnútky, hľadať význam napísaného, odhadnúť náladu človeka a čo ho viedlo k napísaniu daného výroku. Komu je adresované, kde vidí rezervy, aby sme nedostali od neho správu typu: "asi si to nepochopil". 

Celkovo je veľmi ťažké byť v názorovej opozícii oproti väčšinovému vkusu. Dokonca aj v názoroch. Urobte si na to názor aký len chcete. 

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu