reklama

Túr de fras

Predstavte si, že máte naplánovanú cestu na Ukrajinu dva mesiace dopredu. Predstavte si, že sa celý čas na to tešíte. Predstavte si, že Vám v deň odjazdu "vyhorí" auto, ktorým máte cestovať. Predstavte si, že v posledných hodinách do odjazdu kamarát začne vypisovať tie najdôležitejšie informácie, ktoré ste potrebovali vedieť skôr o tom ako to tam funguje a vy nemáte dostatok času na to, aby ste zvážili všetky kroky a opatrenia. Bohužiaľ musím potvrdiť, že všetko nižšie uvedené je pravda a realita dňa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

KaMaRaT Mi RaD HoVoRiL o HHZ
Hrozostrasne HoRoRoVe ZAZITKY
Neide o fazulky, ale aj o ZiVoT

CiM DaLeJ MaM MeNeJ radosti a VIAC strACHu
ci nie som CHu-
Ze TaM iDeM...

NEGATIVNE FAKTORY:
1.
ideme v zime, nepozname krajinu, pocasie, nevieme
predpoved, ci bude prsat, ci sneh, ci lad, zima a chlad...
Marek, ruku na srdce, nalejme si cisteho vina, poznas
trasu? ved do Kyjeva je mozno 1000 KM, ci menej? Ci
viac? Vies to? Vies kade mame ist? cez ktore miesta? Je
zima, co ked uviazneme? ToTo nie su zarty, zvlastn na
Ukrajine a hlavne pocas zimy, ktora uz zacala, urcite to nie
je sranda... kludne moze ist o zivot... V Tvojom aute bude
teplo?

2.
cesty, ak vobec su!!! su NENORMALNE... zablatene, ako
nase polne cesty, derave jak reseto, hrbolate - DRGAVE a
to trva STOVKY KILOMETROV, TOMU VER!!!

3.
policajti su tam "oficialni" vypalnici - Raketjori - je im
ukradnuta spravodlivost, predpisy, nase prava - prvorade
je pre nich nas SKASIROVAT - pretoze sme cudzinci a
"MAME NA TO"!!! , ked im NEZAPLATIS, si v prdelli, zoberu
Ta/Nas na najblizsiu policajnu stanicu, prisiju Ti hocijaku aj
nezmyselnu, samozrejme NEPRAVDIVU bachorku a drzia
Ta/Nas do rana. NEPOMOZE TI ani svatena voda, ani EU ani
Strsburg ani Haag, ani staznosti na lamparen... Pomoze len
dat im DOLARE, EURA a v najhorsom pripade aj ich
ukrajinske hrivny...

4.
okrem milicionerov nas mozu zastavit, vselijakymi
mastami mazani a pestre finty ovladajuci zlodeji, kradosi
podvodnici a orabovat nas...
- su to caste zazitky, tych, ktori sa odvazili do tychto
koncin!
Marek, uvedom si, ze NIKTO nam nepomoze a na
UKRAJINE sa spravodlivosti NEdovolas, to si pis!!!
Potrebujes taky adrenalin? Aby si siel domov bez pasu, bez
penazi, bez fotaka, kamery... Ja by som to nerad podstupil
a zakusil na vlastnej kozi...

5.
nemame vybavene, zabezpecene zhola nic - ziadne
ubytovanie a aj s jedlom sa mozu vyskytnut problemy...
IMPROVIZACKA je pekna zabavna, dobrodruzna a
prekvapujuca vec ale moze sa stat, ze je na nic dobre suca
a problemy nam prinesuca...
PODLA MNA BY BOLO DOBRE a SUPE spytat sa ich -
UKRAJINCOV, oni poznaju svoju vlast lepsie ako ja a
neporovnatelne lepsie ako Ty...
Pritom Ti o chvilu poslem to, co mi napisal Vadik na FB,
verim, ze porozumies aj ked je to ukrajinsky, ale latinkou...
Prave si mi poslal SMS do mojho mobilu...
To znamena, ze si nemam brat ziadne zradlo, a spolu
vsetci vsetko nakupime?
ako myslis...
dalo by sa tak, ze kazdy si kupi to co ma rad a potom spolu
kupime darceky pre nich za spolocne prachy...
tak napis ako...

jozo
cakam na odpoved

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to naozaj pravda. Skoro všetko sme tam zažili. Ale nikdy nedám na Ukrajincov dopustiť, Ukrajina sa nám otvorila taká aká v skutočnosti je. Stretli sme tam super ľudí otvorených, pohostinných, skrátka úžasných a taktiež aj tých z tej druhej strany "neúplatných" strážcov zákona. Rozbiehame cestovku, ktorá Vám splní cestovateľské sny, ktoré kamarát popísal ako HHZ (hrôzostrašné hororové zážitky).

Marek

čakám diskusie a prvé objednávky na dovolenky na východ od Raja...

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu