reklama

Prečo pozerám dookola tie isté filmy

Človek by si pomyslel, to musí byť nejaký blázon, ktorý pozerá tie isté filmy dookola. Áno priznávam - pozerávam svoje srdcovky aj viac ako desaťkrát (samozrejme že nie za týždeň) s odstupom niekoľkých dní. Na niektorých ma fascinuje príbeh obyčajnej-neobyčajnej lásky, inde ma chytí za srdce Bach či Beethoven. Inde dejová línia, ktorá dokáže z obyčajného dokumentu urobiť niečo čo sa páči nielen v strednej Európe, ale aj za "hranicami všedných dní".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy som smutný, keď sa mi ten, či onen film poškriabe natoľko, že už sa nedá prehrať. Skrátka táto doba je tak rýchla a tak pominuteľná, že si to nevieme ani len predstaviť. Nič nefunguje, nikto tu nie je kompetentný iba na najvyšších miestach niekedy sedia tí, čo sú tam právom vybraní a nie iba dosadení, lebo majú to správne tričko v správnu chvíľu. Ale tam som nechcel odbočiť, vraciam sa na pôvodnú cestu zapínam myšlienkovú navigáciu, ktorá ma vracia späť do reality, kedy je deň pred štedrým dňom, všetko je urobené, vyrovnané, ako sa na správneho človeka patrí. A to čo nie je vyrovnané, tam je to dohodnuté čo a ako. Tento rok som konečne nemal predvianočný stres, čo som veľmi rád, asi to bolo tým, že som si tie Vianoce až tak nepripúšťal, keďže sa salónky objavovali v obchodoch ešte pred sviatkami zosnulých, bol som pracovne vyťažený tak, že mesiace leteli ako voda z vodopádu a ja som bol z toho ako každý rok v šoku. Iba som poškuľoval po tých salónkach, ktoré asi budú najlepšie chutiť a čokoládových čertov a mikulášov som už ani v tej záplave toho všetkého nejako nevnímal. A ráno keď sa zobudím, idem ešte kúpiť posledný darček - fakt neviem čo to bude a postavíme nórsku jedličku, ktorú ovešiame klasickými guľami a budeme k sebe dúfam trošku lepší ako celý rok.Prajem všetkým čitateľom aj nečitateľom môjho blogu požehnané vianočné sviatky, lebo šťastné a veselé sú aj bez toho.

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu