reklama

Moj vianočný zoznam

Musím sa Vám priznať, že vždy keď dostanem nejaký fantastický nápad na článok, tak nemám poruke PC, kde by som to mohol zvečniť (aspoň do doby, kedy bude fungovat tento blog). A preto tu píšem niekedy nepodstatné veci o tom, aké sú v skutočnosti podstatné. Chcel by som niekedy vyjadriť návaly radosti ako aj smútku, ktoré sa vo mne niekedy nahromadia a neviem ich inak spracovať iba tak, že o tom napíšem. V poslednej dobe som mal veľmi pozitívne obdobie, ktoré sa pomaly ale isto prehuplo do negatívneho a naopak. V poslednej dobe som vymyslel pojem fázy osobného zúfalstva. Čomu nie som veľmi rád. Trápi ma iba ľudská nezodpovednosť a bežné veci, na ktoré si nikdy nezvyknem, lebo ich jednoducho nedokážem svojim rozumom pochopiť a veľakrát aj zmeniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Občas mám chvíle, kedy rozmýšľam o veciach okolo ako by sa dali vylepšiť. Konzultujeme to všetko so segrou a prichádzame na veci, ktoré sa posobením času, vynaloženej energie a peňazí stávajú skutočnosťou. Nemožem povedať, žeby sa mi v živote nedarilo. Som relatívne zdravý-nemocný, mám zopár ľudí, ktorí mi robia tento svet veselejším a sny, ktoré čakajú na to, kedy ich zrealizujem. Tu sú veci, ktoré ma najbližšie čakajú a bol by som rád, keby sa stali realitou.

Moj vianočný zoznam spokojnosti:

- aby sme oslávili Vianoce ako rodina

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- aby sme mali živý stromček

- aby sme mali kapra vo vani

- aby som sa videl s ľuďmi, ktorí sú teraz preč

- aby som stihol napiecť a upratať náš megadom

- aby konečne nasnežilo toľko, že budem chodiť po snehu do Nového Roku

- aby som mal pocit, že všetko speje k lepšiemu

- aby som sa doučil angličtinu cez sviatky

- aby som dorobil účtovníctvo, lebo sa mi mega nechce

- aby som uveril, že sa všetko čo chcem splnilo budúci rok

- aby sa segre narodilo zdravé a šťastné bábatko

- aby som nebol každý mesiac v debete

- aby ludia okolo mňa dodržiavali termíny

- aby sme sa k sebe správali pekne a slušne

- aby sme mali menej dovodov nadávať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aby to všetko bola pravda. Toto všetko si zabalím do pozlátka a dám si to ako darček sám sebe pod vianočný stromček. Držte mi všetci palce nech to výjde.


 

Marek Duda

Marek Duda

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné heslo je: "Je mi jedno, či človek má 10 alebo 100 rokov, ak ma dokáže niečo naučiť som rád, že som ho spoznal." Človek po tridsiatke začne vnímať prostredie, v ktorom žije trochu ináč ako dovtedy. Preto sa zaujímam o komunálnu politiku a v tohtoročných komunálnych voľbách kandidujem na poslanca do Mestského zastupiteľstva v Poprade. Zoznam autorových rubrík:  UmenieSekretárŠpajzkaDivadelné pocityPráci česťSúkromnéNezaradenéEkohračkyGaléria (ne)slávnych umelcov

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu